Остання редакція: 2021-05-01
Тези доповіді
Поняття та компоненти зовнішніх комунікацій є провідними складниками комунікаційної стратегії. Модель PESO — один з інструментів саме зовнішніх комунікацій, завдяки яким досягається комунікаційна мета — досягнення довіри у фінансовому секторі.
Модель PESO має у своєму складі окремі напрями каналів для комунікації: paid (оплачені канали), earned (отримані канали), shared (соціальні мережі), owned (власні канали).
До оплачених каналів комунікації слід віднести публікації та спецпроекти в медіа, рекламу (таргетовану в соціальних мережах, на ТБ, співпрацю з лідерами думок і блогерами).
Отримані канали — це згадки в медіа. Ці згадки досягаються завдяки інфоприводам, а також аналітичним матеріалам, які можуть поширюватись безкоштовно.
Соціальні мережі є одним із додаткових каналів для спілкування з потенційною аудиторією. Серед різноманіття мереж необхідно обрати релевантні.
Власні канали комунікації — сайт, розсилки та власні соціальні мережі.
Національний банк України є найбільшою структурою фінансового сектора, яка працює над довірою суспільства. За результатами моніторингу з грудня 2020 року до лютого 2021 року було виявлено, що НБУ не використовує оплачені канали комунікації, при цьому послуговується власними сайтом, розсилками та власними соціальними мережами, мережами Facebook і Telegram, які мають тематичні та періодичні дописи. Він також активно співпрацює з медіа. За досліджуваний період було опубліковано 11 авторських колонок і 4 інтерв’ю провідних експертів установи.