Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Модель PESO як інструмент зовнішніх комунікацій Національного Банку України для забезпечення довіри у фінансовому секторі
Інна Левченко

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Поняття та компоненти зовнішніх комунікацій є провідними складниками комунікаційної стратегії. Модель PESO — один з інструментів саме зовнішніх комунікацій, завдяки яким досягається комунікаційна мета — досягнення довіри у фінансовому секторі.

Модель PESO має у своєму складі окремі напрями каналів для комунікації: paid (оплачені канали), earned (отримані канали), shared (соціальні мережі), owned (власні канали).

До оплачених каналів комунікації слід віднести публікації та спецпроекти в медіа, рекламу (таргетовану в соціальних мережах, на ТБ, співпрацю з лідерами думок і блогерами).

Отримані канали — це згадки в медіа. Ці згадки досягаються завдяки інфоприводам, а також аналітичним матеріалам, які можуть поширюватись безкоштовно.

Соціальні мережі є одним із додаткових каналів для спілкування з потенційною аудиторією. Серед різноманіття мереж необхідно обрати релевантні.

Власні канали комунікації — сайт, розсилки та власні соціальні мережі.

Національний банк України є найбільшою структурою фінансового сектора, яка працює над довірою суспільства. За результатами моніторингу з грудня 2020 року до лютого 2021 року було виявлено, що НБУ не використовує оплачені канали комунікації, при цьому послуговується власними сайтом, розсилками та власними соціальними мережами, мережами Facebook і Telegram, які мають тематичні та періодичні дописи. Він також активно співпрацює з медіа. За досліджуваний період було опубліковано 11 авторських колонок і 4 інтерв’ю провідних експертів установи.

Ключові слова


PESO; зовнішні комунікації; фінансовий сектор

Full Text: PDF