Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Аналіз статичної та динамічної графіки в електронних виданнях
Yuliia Oleksandrіvna Terpilovska

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Використання мультимедіа в електронних виданнях доповнює аналітичні (обчислювальні і логічні) та навігаційні можливості комп’ютерів здатністю до образного, синтетичного опису досліджуваного предмета або об’єкта.

Дослідження, яке було проведено у вигляді опитування студентів Видавничо-поліграфічного інституту КПІ ім. Ігоря Сікорського показало що у 70 % студентів анімація підвищує готовність та бажання читачів вивчати цілий ряд графічних жанрів (карти, часові лінії, малюнки незнайомих об’єктів тощо) порівняно зі статичними діаграмами; 30 % студентів все ж таки є прихильниками статичної графіки, адже при вивченні інформації в такому разі витрачається набагато менше часу. Це пояснюється тим, що читачам було важко інтегрувати графіку та одночасно усвідомлювати суть тексту. При опитуванні щодо важливості та необхідності статичної та динамічної графіки в електронних виданнях 98 % вважають, що будь-яку інформацію набагато легше освоїти, якщо вона оформлена з візуальним графічним сприйняттям.

Виконані дослідження говорять про те, що когнітивні навички, необхідні для інтеграції тексту з анімованою графікою, можуть відрізнятися від навичок, необхідних для роботи зі статичної графікою.

Ключові слова


мультимедіа; динамічна графіка; статична графіка

Full Text: PDF