Остання редакція: 2020-04-21
Тези доповіді
Метою дослідження є дизайн-системи, що створюються та використовуються для спрощення розробки та тестування програмних і web-продуктів, для уніфікації візуального стилю сервісів організації. Google, Apple, Microsoft, IBM, Альфа-Банк та інші мають свої власні дизайн-системи, кожна з яких диктує певні правила та надає інструменти і компоненти для проектування та випуску комп’ютерних програм, мобільних додатків, web-сайтів тощо. Дизайн-система — це набір цінностей, інструментів, правил та компонентів, які допомагають дизайнерам, розробникам і QA-спеціалістам працювати над проектуванням, розробкою, випуском та оновленням продуктів у межах однієї компанії чи бренду. Вона складається з цінностей організації, шаблонів для дизайну різних частин її продуктів, бібліотеки компонентів, що використовуються в програмних кодах, візуальної мови та документації, в якій описуються концепції використання інструментів та їхні технічні стандарти. Зазвичай ці системи мають великі компанії, які постійно створюють та оновлюють свої сервіси, тим самим заощаджуючи час і ресурси на розробку. Але компанії варто починати формування власної дизайн-системи лише після того, як вона матиме остаточний візуальний стиль. Тоді є сенс створювати сукупність цих правил та надавати доступ до них іншим професіоналам.