Остання редакція: 2020-04-18
Тези доповіді
Аби підвищити конверсію сайта слід провести ряд досліджень, які спираються на гіпотези й дають зрозуміти, що саме підлягає тестуванню й навіщо. Завдяки різноманітним тестам можна визначити проблемні та неефективні місця веб-сайту. Існує декілька інструментів, які допомагають відповісти на питання, що саме заважає користувачу досягти цілі. Один з таких — карта скролінгу. З її допомогою ми можемо побачити, чи знаходиться найбільш важлива інформація для досягнення цілі у фокусі користувача. Карта кліків та посилань відповість на питання, чи дійсно користувач клікає на найважливіші посилання на сторінці. Якщо важливі посилання не привертають уваги, слід прибрати зайві посилання та елементи інтерфейсу, які відволікають користувача. Вебвізор — це інструмент, який дозволяє переглядати дії відвідувача сайту, а саме на якій частині сеансу користувач замешкався, де натиснув на неклікабельні елементи, або на якому етапі покинув сторінку.