Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Розробка споживчого паковання для українського виробника
Валерія Світлична

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Для забезпечення ефективного продажу товарів важливим чинником є процес художнього конструювання і розробки дизайну паковання. Його варто розглядати як витвір мистецтва, який може різним чином впливати на емоційний стан покупців. За даними психологів, інформація, сприйняття якої відбулося на емоційному рівні, зберігається довше, впливає на думки і діє набагато активніше і переконливіше ніж та, яку людина фіксує виключно на рівні свідомості. Продумане і оформлене паковання в ринкових умовах стає потужним засобом конкурентної боротьби, що дає змогу зайняти вигідні позиції на ринку товарів.

Актуальність роботи полягає у тому, що на сьогодні з’являється багато виробників сирів, яким необхідно реалізовувати товар на українському ринку. А один з напрямків маркетингового просування товару є створення бездоганного, максимально привабливого паковання, яке першочергово буде звертати на себе увагу. Саме тому, існує необхідність дослідити ринок збуту та виділити основні характеристики створення технічно правильного та привабливого паковання, враховуючи усі побажання замовника.

Метою даної конкурсної роботи є розробка концепції оригінал-макету споживчого паковання для продукції українських виробників сирів.

В роботі проаналізовано технічні вимоги до споживчого паковання. На основі даних технічного завдання та брифу було розроблено візуальний ряд споживчих паковань для серії сирів українського виробника. Дизайнерські рішення в сфері створення споживчих паковань не перестають дивувати. За допомогою сучасних технологічних засобів можна зробити незвичайні форми паковань, висічки різних елементів для додання унікальності товару. Також окрім форм, можливе не стереотипне використання кольорів у пакованні тощо.

В ході виконання роботи поєднано основні аспекти створення сучасних споживчих паковань. Враховано особливості стосовно зовнішнього вигляду паковання, конструкція підібрана виходячи з того, яка продукція буде поміщена всередину. Створене паковання (рис.) дасть змогу забезпечити збереження якості та товарного вигляду сирів сучасних українських виробників в процесі товарообігу, а розроблене кольоро-графічне та текстове оформлення паковання, що виконане згідно з державними вимогами до маркування харчових продуктів, приверне увагу покупців, пробудить інтерес та бажання здійснити покупку цієї смачної високоякісної продукції.

Ключові слова


споживче паковання; український виробник; оригінал-макет

Full Text: PDF