Остання редакція: 2021-05-01
Тези доповіді
Сучасні технології дозволяють створювати сайти достатньо легко, тому з’являється бажання негайно почати втілювати неясну, інтуїтивну візуалізацію без попереднього ескізу. Вебдизайн є одним з етапів створення вебресурсів, головна мета якого полягає в проєктуванні інтерфейсу для користувачів. Важливою частиною є робота з контентом, тому що, без відповідної підготовки, навіть найбільш інформативні дані можуть залишитись поза увагою пошукових систем та відвідувачів. Тому потрібно написати текст, створити графічну інформацію та прототип, що дозволить створити зрозумілу та інтуїтивну структуру сайту, зробити дизайн ефективним для подачі інформації, створити ясний та чіткий сайт, а також скоротити вірогідність багатьох правок.
Мета роботи полягає у визначенні раціональної технології підготовки контенту для вебсторінок з урахуванням всіх показників.
Як об’єкт дослідження обрано технології підготовки контенту, що впливають на кінцевий результат. Для оцінки якості цього процесу обрано вебресурси суміжної тематики.
Предметом дослідження є показники ефективності та продуктивності вебресурсу із застосуванням різних видів контенту, чинники впливу на технологічний процес підготовки контенту, аналіз середовища його використання, взаємозв’язок режимів підготовки, параметрів контенту та їхній вплив на якість вебсторінок.
Для проведення експериментального дослідження було розроблено матрицю експерименту, що включає незалежні змінні: кількість вебсторінок в межах вебресурсу (x1), кількість посилань на вебресурс згідно з методикою «Serpstat Domain Rank» (x2), кількість посилань на контент у соціальних мережах (x3) та функціональність сайту згідно з процедурою «Sitechecker» (x4). Залежною змінною дослідження було обрано видимість контенту вебресурсу пошуковими системами згідно з методикою ресурсу «serpstat.com» (y).
Згідно одержаних результатів досліджень встановлено головні чинники впливу на технологічний процес підготовки контенту, а також взаємозв’язок режимів підготовки, параметрів контенту та їхній вплив на якість вебсторінок.
За результатами проведених досліджень розроблено сучасний та ефективний алгоритм методики вибору раціональних параметрів підготовки контенту для вебресурсів (рис.). Запропонований алгоритм, що стосується підготовки контенту різних видів, дає змогу нормалізувати виробничий процес для більш ефективної роботи над впізнаваністю бренду й збільшення продажів. Також розроблений алгоритм дозволяє одержувати прогнозовані (сталі) результати.
Практична цінність результатів полягає в розробці ефективної організаційної структури виробництва центру з вебдизайну, а також рекомендацій для удосконалення процесу підготовки контенту, що дозволить збільшити його ефективність, покращить взаємодію з користувачем.