Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Інструменти видавничої комунікації в умовах пандемії
Oksana Ivanivna Govera

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


У 2021 році видавнича комунікація в Україні отримала передумови для підвищення своєї ефективності. Це простежується в тому, що по-перше, карантинна ізоляція змусила людей шукати домашні види відпочинку і розваг, до яких належить і читання; по-друге, спрямованість державної політики на розширення україномовного контенту сприяє зацікавленості в українській книжці; по-третє, обмеження оффлайнової соціалізації збільшило час перебування в Інтернеті. Мережева активність, яка проявляється в перегляді та продукуванні інформації, підвищила попит на інтернет-інструменти, що задовольняють потреби книголюбів: он-лайн бібліотеки, авторські колонки письменників, літературні огляди на спеціалізованих сайтах, професійні об’єднання блогерів — буктьюб (книжкові відео-огляди в Ю-тубі) та букстаграм (фото-огляди книжок з короткою анотацією в Інстаграмі).

Ці інструменти стали корисними українським видавництвам і бібліотекам для отримання відгуків на новинки та для проведення інтерактивного зв’язку з читачами у вигляді розіграшів, конкурсів, онлайн-марафонів, визначення топ-книжок за той чи інший період.

Ключові слова


видавнича комунікація; пандемія; буктьюб; букстаграм

Full Text: PDF