Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Доповнена реальність як актуальний елемент інтерактивних видань
Дмитро Васильович Гаврилюк

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Поліграфічна продукція перестає бути просто ілюстрацією, а активно взаємодіє з глядачем. На сьогодні набувають популярності видання: періодичні — інтерактивні портали новин; літературні — відеосупровід розповідей авторів творів, доступність рецензування, завантаження чи придбання електронного видання; дитячі — доповнення тексту унікальними уявними елементами, оживлення героїв твору, подій; науково-популярні — візуалізація найновіших дослідів, відкриттів; каталоги — розташування тривимірних зображень продукції для ретельного ознайомлення та прийняття кінцевого рішення про покупку.

Створити додаток із доповненою реальністю для смартфонів з ОС Android чи iOS дає змогу ряд багатофункціональних програмних продуктів. Один з яких Unity — кросплатформове програмне забезпечення для створення 2D та 3D застосунків та ігор. Саме цей програмний продукт пропонує потужні інструменти для розробки найсучасніших AR-додатків з інтелектуальною взаємодією користувача.

Таким чином, використовуючи сучасні технології доповненої реальності у поліграфічній продукції, можна привернути увагу значно більшої аудиторії читачів, трансформувати друковане видання у більш актуальну, інформаційно-наповнену форму, що дасть користувачу змогу ретельнішої та продуктивнішої взаємодії з інформацією.


Ключові слова


інтерактивні видання; доповнена реальність; мультимедійні технології

Full Text: PDF