Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Алгоритм розробки дизайну настільної гри
Вікторія Олександрівна Фідоренко

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Насьогодні настільні ігри стають дедалі популярнішими і, щоб виокремитись серед конкурентів, слід мати цікавий дизайн і якісне поліграфічне оформлення. Цього можна досягнути різними методами, проте основою є вірно побудований технологічний процес. Саме тому розробка алгоритму технологічного процесу розробки дизайну настільної гри є актуальним.

При розробці дизайну особливу увагу слід приділити процесам затвердження технологічного завдання та аналізу цільової аудиторії, що дозволить сфокусувати зусилля на забезпеченні очікувань замовника та майбутніх користувачів. Формування концепції та дизайн-концепту гри, їх затвердження є необхідним кроком для подальшої роботи над графічними елементами настільної гри. Подальші процеси оцифрування і обробка ілюстрацій, верстка, створення оригінал-макету мають ретельно контролюватись для досягнення прогнозованого результату — якісного продукту.

В загальному весь процес можна поділити на дві основні стадії: створення — формування та затвердження концепції, підготовка ілюстраційних матеріалів і файлів; та підготовки — перевірка оригінал-макету на готовність до друку.

Створений алгоритм має спростити підготовку організації процесу створення дизайну настільної гри і підвищити його ефективність, а контроль якості, проведений на відповідних етапах, буде запобігати помилкам будь-якого характеру.

Ключові слова


дизайн; алгоритм часткового процесу; настільна гра

Full Text: PDF