Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Дослідження кросплатформеності дитячих мультимедійних навчальних видань
Микита Олегович Таскаєв

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Метою дослідження є особливості адаптації дитячого інтерактивного видання для різних типів платформ та їх особливості. Робота полягає у використанні видання як окремої інформаційної одиниці, яке можна застосувати для різних пристроїв. Треба визначити, що електронне видання як закінчений інформаційний продукт, що має обмежений зміст, визначуваний смисловою єдністю і функціональністю для користувача, реалізовується як комбінація різних типів статичного і динамічного середовища, які одночасно представляються в додатку і можуть контролюватися. На сприйняття інформації не останнім чином впливає пристрій для взаємодії, його розмір, відмінності відображення відеозображення та звуку. При перенесенні контенту з однієї платформи на іншу завжди виникають проблеми пов’язані зі збереженням інформативності та зручності.

У результаті дослідження сформульовані рекомендації можливості обрання оптимальної для створеного контенту платформи для навчання, базуючись на технічних характеристиках пристрою, його функціональних можливостях та інформаційному наповненні.

Ключові слова


інтерактивні видання; кросплатформеність; дитячі видання; навчальні видання

Full Text: PDF