Наукові конференції України, Друкарство молоде-2021

Розмір шрифту: 
Створення презентації ідеї 3D-гри
Denis Rostyslavovich Sushko

Остання редакція: 2021-05-01

Тези доповіді


Презентація ідеї гри це комплексне цифрове рішення для представлення геймдизайнерської концепції, що передбачає в собі застосування великої кількості мультимедійного контенту. Специфіка комп’ютерної гри передбачає створення тривимірних персонажів, які можуть використовуватись і для презентації проєкту. Тому необхідне використання графічного адаптеру, що, з урахуванням росту цін на них, а станом на сьогодні ще й зростання дефіциту відповідно до їх потужності, потребує більш детального розгляду [1].

Для розгляду графічних карт в якості елементу значного впливу на формування технологічного процесу була сформована узагальнена функціональна модель створення презентації ідеї гри загалом, а саме система «чорна скринька» варіантів технологічних процесів (рис.) [2].

Розглянуто відеокарти від виробника NVIDIA, бо лише вони надають технологію CUDA, що передбачає спеціальні ядра для високопродуктивних обчислень на базі GPU, без яких неможливий рендеринг силами відеокарти. При розгляді відеокарт NVIDIA необхідно звертати увагу на їх номер, який вказує на номер покоління та продуктивність [3]. Відтак, 30 і 40 моделі початкового рівня, досить слабка продуктивність, але достатня для малих проєктів; 50 і 50Ti модель середнього рівня, підходить для малих і середніх проєктів; 60 і 60Ti моделі середнього-верхнього рівня для повноцінної роботи з 3D; 70, 80, 80Ti моделі, що демонструють кращу доступну продуктивність. Останні розглядатись не будуть, оскільки їх використання не доцільне для створення лише презентації.

Відповідно було розглянуто максимальні вимоги до устаткування, вибір яких, дає можливість використання більш досконалих інструментів для створення перш за все 3D-контенту; мінімальні, які розглядаються з точки зору використання слабшого системного блоку, що має сенс при виконанні абсолютного мінімуму наповнення презентації.

Серед можливих технологічних ланцюгів найбільш показовими є:

1.12.13.14.2. При такому ланцюгу практично весь 3D-сегмент презентації має виконуватись на мінімальному рівні, навіть відеоролик, бо відеокарта та інші матеріали не можуть надати досконалого вигляду тим чи іншим елементам; трудомісткість, та витрати часу знижуються в рази.

1.12.23.14.2. Можливий технологічний ланцюг, при якому презентація, як і у попередньому прикладі, набуває вигляду PDF-файлу, який складається з окремих сторінок. Подібний ланцюг передбачає дещо вищий рівень рендерингу відеоролику. У такому вигляді безпосередній перегляд 3D-моделей вимагає відповідного програмного забезпечення.

1.22.33.24.2. Це найкращий ланцюг з точки зору технічної досконалості кінцевого результату.

Ключовим фактором при виборі того чи іншого технологічного ланцюга може стати саме цільова аудиторія презентації акціонер, команда розробників чи споживач.

 

Література

1. PCMag The Best Graphics Cards for 2021 [Електронний ресурс] // Веб-сайт // By John Burek & Chris Stobing, December 9, 2020 // Режим доступу: https://www.pcmag.com/picks/the-best-graphics-cards, вільний. Загл. с экрана. Мова. eng.

2. Величко О. М. Проектування технологічних процесів видавничо-поліграфічного виробництва [Електронний ресурс]: навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.051501 «Видавничо-поліграфічна справа» / О. М. Величко, В. М. Скиба, А. В. Шангін; НТУУ «КПІ». Електронні текстові дані (1 файл: 1,71 Мбайт). Київ: НТУУ «КПІ», 2014. 235 с. Назва з екрана. http://ela.kpi.ua/handle/123456789/8538.

3. 3D-Master Часть 2. Выбор 3D-видеокарты [Веб-сайт] // 3D-Master.ru // Режим доступу: https://3dmaster.ru/uroki/3d-videocard-characteristics/, вільний. Загл. с экрана. мова. рос.

Ключові слова


презентація; 3D-гра; відеокарта

Full Text: PDF