Остання редакція: 2020-04-21
Тези доповіді
При всьому багатстві вибору сувенірної продукції спостерігається одноманітність та існує великий дефіцит подарунків VIP-рівня. Всю сувенірну продукцію ділять на два класи — рекламні сувеніри та корпоративні подарунки. Розрізняють їх наступним чином: подарунок повинен бути дорожче сувеніра, він більш персоніфікований і деяким чином зобов’язує одержувача. Сувенір — це більш дешевий презент, що не враховує особистості обдаровуваного. Рекламний сувенір призначений для залучення нових клієнтів, а бізнес-подарунок — для висловлення подяки вже існуючим. Сувенір несе рекламне навантаження, а подарунок повинен зміцнювати лояльність партнера. У роботі розглядається сувенірна продукція «Кубік-конструктор», який дозволяє зберігати в собі 12 фотографій, прихованих одна за одною, вони можуть послідовно з’являтися шляхом нескладних маніпуляцій. Дана продукція може бути як особистим подарунком до будь-якої святкової події (у цьому випадку підбираються особисті фотографії), так і промо-сувеніром, який використовується на різних презентаційних заходах. Для таких цілей сувенір може демонструвати компанію (наприклад, логотип і фотографії продукції або співробітників). Особливо цікаво використовувати «Кубик-конструктор» для залучення уваги абітурієнтів, які можуть зацікавитися незвичайною конструкцією і оригінальними фотографіями кафедри чи університету.