Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Негативний простір у дизайні логотипів
Максим (Maksym) Криворучко (Kryvoruchko)

Остання редакція: 2020-04-21

Тези доповіді


Основний механізм використання негативного простору є таким, що незаповнені місця, що утворюються після нанесення малюнку, мають набути зміст. На негативному просторі отриманого образу треба відшукувати будь-які образи зі списку асоціацій. Після вдалого або безуспішного закінчення цього процесу необхідно спробувати теж саме із іншим основним образом. Наведений вище спосіб фокусує увагу виконавця саме на важливих елементах (таких, як ідея, форма) й не дозволяє другорядним факторам (таким, як колір) заважати процесу. Також, перевагою є велика кількість змісту в логотипі, що допоможе підкреслити його особливості та універсальність знаку у використанні (через його простоту). На рисунку наведена моя робота для Бренду української молоді (БУМ). У роботі поєднані такі пункти із асоціативної карти бренду: типографічна складова із слов’янськими рисами (абревіатура БУМ); відповідальність за майбутнє країни, національний символ України (корона, що одночасно нагадує український тризуб); прагнення до розвитку, цілеспрямованість, динамічність (стрілка, що утворена в негативному просторі).

Таким чином, використання негативного простору для підсилення змістовності й індивідуальності логотипу є актуальним та вигідним.


Ключові слова


дизайн; логотип; негативний простір; айдентика; креатив; комбінування; образи; форми; графіка

Full Text: PDF