Розмір шрифту:
Дослідження актуальності трафаретного друку
Остання редакція: 2020-04-17
Тези доповіді
Метою дослідження є з’ясування актуальності трафаретного друку. Розглянуто спеціальні поліграфічні ринки трафаретного друку, різноманітні вироби, надруковані трафаретними методами, також спектри задрукованих матеріалів. Простежено розвиток українського ринку трафаретного друку.Більшість компаній, що надають спеціальні послуги, пропонують випуск сувенірів і корпоративної поліграфії, використовуючи трафаретний друк, також друкарні використовують ризограф, якщо зображення має нешироку текстуру. Трафаретний друк використовують для виготовлення різного типу одягу: футболок, світшотів, кепок. Сучасні технологію дають можливість нанести на тканину будь-яке зображення, зробивши виріб унікальним. Для створення неординарної речі можна використовувати різний текстиль: бавовну, шовк, шифон, атлас, сатин та інші матеріали.Таким чином, трафаретний друк займає стійку позицію на поліграфічному ринку. При виборі оптимального методу друку слід враховувати бажаний результат, матеріал для нанесеного друку, тираж, специфічність побажань клієнта й економічну спрямованість конкретного виду друку.
Ключові слова
трафаретний друк
Full Text:
PDF