Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Деталізація технологічного процесу створення елементів доповненої реальності у вигляді масок
Юлія Михайлівна Клименко

Остання редакція: 2020-04-18

Тези доповіді


Конвергентні редакції, мультимедійні видавництва сьогодні займаються випуском не лише друкованих засобів масової інформації, а й активно розвивають напрям електронних медіа. Можливості програмного забезпечення потужні та різноманітні, а створення мультимедійних компонентів з їх використанням стає дедалі доступнішим для видавництв. Аудіосупровід, відеоконтент, анімація входять до складу електронних версій друкованих видань та урізноманітнюють їх вміст. Наразі дуже поширеною є технологія доповненої реальності, яка має назву фільтри-маски або AR-маски. Фільтри-маски є потужним рекламним інструментом та використовуються зокрема видавцями для популяризації своїх послуг та видань. Для правильної організації технологічного процесу створення фільтру-маски, варто обрати інструмент та проаналізувати можливі режими та параметри створення такого елементу доповненої реальності. Аналіз літературних джерел засвідчив, що одним із популярних засобів є програмне забезпечення SparkAR. Вивчаючи функціонал даного програмного засобу, було розроблено деталізований процес створення доповненої реальності у вигляді маски, який представлено на рисунку. Велике значення має підготовка графічного зображення для майбутнього фільтру-маски. Правильно підібрані текстури, кольорокорекція та власне форма маски впливатимуть на зацікавленість аудиторії. Підготовка графічного об’єкту зазвичай здійснюється у програмі растрової графіки. Використовуючи симбіоз, наприклад, Adobe Photoshop та SparkAR можна створити звичайну або анімовану з можливістю вибору, або гейміфіковану маску, об’єм якої не має перевищувати 40 Мб. Створення фільтрів-масок сприятиме поширенню інформації про новий випуск ЗМІ, підвищуватиме впізнаваність бренду, а візуальне оформлення маски має відповідати концепції видання.

Ключові слова


мультимедійні видання; доповнена реальність; AR-технології

Full Text: PDF