Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Психологічний влив графічних ліній на споживача
Julia Borovynska

Остання редакція: 2020-04-21

Тези доповіді


Графічний дизайн — це образ, комбінація змісту та форми, унікального вираження і реалізації даних. Правильно підібране та продумане оформлення є потужною рекламою будь-якого предмета чи об’єкта. Основною характеристикою, яка відображає ідею та настрій продукту є лінія, що лежить в основі будь-якої форми та створює враження. Лінія — це рух, динамічність, спокій, рівновага, зосередженість, впевненість, радість, смуток, самотність, роздратування, розквіт, зміни. Товщина та напрямки ліній створюють певні асоціації, які багато в чому залежать від життєвого досвіду людини. Горизонтальні лінії створюють відчуття спокою або відпочинку. Вертикальні — відчуття висоти, польоту та легкості. Витягнуті перпендикулярні лінії — це багатство, пишність. Діагональні лінії створюють відчуття руху або спрямованості, оживляють зображення. Глибокі, гострі криві припускають сум’яття, хвилювання, і, навіть, божевілля. М’які, неглибокі — комфорт, безпеку, зрозумілість, розслаблення. Якість лінії теж є візуальною мовою. Жорсткі, ретельно виведені лінії є прикладом клопотів, агресії, а м’які відображають обізнаність, насолоду, спокій. Таким чином, можна стверджувати, що лінії майстерно передають почуття, ідеї та залишають враження.


Ключові слова


видавництво та поліграфія

Full Text: PDF