Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Використання доповненої реальності у дитячій літературі
Катерина Луніна

Остання редакція: 2020-04-18

Тези доповіді


Сучасні діти більш захоплюються використанням різних ґаджетів, аніж читанням книжок. Аби дитина прагнула сама прочитати книжку, необхідно використовувати новітні технології, однією з яких є доповнена реальність. Метою дослідження є розробка концепції дитячого видання з використанням доповненої реальності, для того, аби прищепити дитині любов до читання та цікавість до книжок. В Україні дана технологія набирає популярності у сфері видавництва. Було створено і опубліковано літературу з використанням даної технології: «Энциклопедия в дополненной реальности «Микромир», «Большая говорящая книга с дополненной реальностью для малышей» та інші. Ці видання зорієнтовані на малечу віком від трьох до шести років. У даних виданнях за допомогою доповненої реальності створені 3D персонажі, вони рухаються, з ними також можна взаємодіяти. Для створення цікавого видання, що приверне увагу дитини віком від десяти років, необхідне використання легких для сприйняття, чітких та контрастних кольорових ілюстрацій з використанням взаємодоповнюючих кольорів. Герої цих ілюстрацій будуть основою для створення 3D персонажів з використанням доповненої реальності, які взаємодіятимуть з читачем, заохочуючи того читати.


Ключові слова


доповнена реальність; дитяча література

Full Text: PDF