Остання редакція: 2020-04-18
Тези доповіді
Метою нашого дослідження є оптимізація UV карт за допомогою «UV toolkit», а саме вирівнювання та масштабування інструментами «Straighten» та параметру «Тexel density». Щоб досягти мети, необхідно вивчити джерела та інші матеріали стосовно цієї теми, в яких відображено рішення проблеми, дослідити інші методи оптимізації та порівняти їх, виділити проблеми, які найчастіше виникають при застосуванні методів розгортання, проаналізувати роботу в інших програмах, в яких можливо створити UV карти та методи їх оптимізації, провести аналіз роботи цих методів, та порівняти їх між собою. Нині важливо виконувати максимально правильні та зрозумілі UV карти, бо від цього залежить увесь подальший процес текстурування, незалежно від методів текстурування, щоб у кінцевому результаті виключити можливі потяжки або артефакти й на виході отримати максимально схожу модель до наданих референсів. Щоб оцінити можливість оптимізація UV карт за допомогою інструменту «Straighten» та параметру «Тexel density», необхідно оцінити оптимальність цих інструментів до наданої поверхні та вибір кращого ребра або послідовність точок.