Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Стратегія виставково-ярмаркової діяльності видавництва «Наш формат»
Olena Valentunivna Chychyrko

Остання редакція: 2020-04-21

Тези доповіді


«Наш формат» — українське видавництво, яке спеціалізується на виданні не художньої літератури в паперовому та електронному форматах. У 2006 році, коли «Наш формат» існував як мистецька агенція, була розроблена його місія — формування нової генерації в Україні на основі справжніх високоінтелектуальних культурних цінностей, які відповідають часу. Наразі, випускаючи ділову літературу, видавництво прагне створити суспільство, яке буде окрасою країни. Виставково-ярмаркова діяльність є важливою складовою системи маркетингових комунікацій, у т. ч. для книговидання та книгорозповсюдження. Опираючись на загальну місію видавництва «Наш формат», ми розробили стратегію його діяльності (рис.). Місія та цілі виставково-ярмаркової діяльності видавництва
Ціль розвитку іміджу видавництва передбачає завдання: застосувати елементи впізнаваності видавництва за допомогою бренд-буку, налагодити й підтримувати зв’язок з партнерами.Вивчення очікувань клієнтів видавництва здійснюватиметься шляхом спілкування з ними та на основі спостережень за попитом на конкретні видання. А для задоволення клієнтів пропонуємо під час книжкових виставок і фестивалів провести акцію «Запропонуй книгу» офлайн, влаштувати лотерею на відібрані видання, зробити тематичні вікторини. Для поширення кращих практик доцільно розробити оригінальні концепції заходів видавництва для участі в загальній професійній програмі виставки/ярмарку/фестивалю та відібрати для презентації свої медійні продукти, що ґрунтуються на вивченні сучасних трендів. Отже, щоб участь видавництва у виставково-ярмаркових заходах була ефективною, слід здійснювати її відповідно до визначених стратегічних цілей, що узгоджуються з місією та цінностями медійного підприємства.


Ключові слова


виставково-ярмаркова діяльність; видавництво

Full Text: PDF