Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Характеристика українських інтернет-медіа гендерної тематики
Karina Lahutova

Остання редакція: 2020-04-21

Тези доповіді


Активізація гендерного дискурсу в Україні спричинила появу інтернет-медіа гендерної тематики, наприклад: «Гендер в деталях», «50 %», «Повага», «Gender Museum», «Gender Culture Centre». Усі ці видання проводять просвітницьку діяльність щодо гендерної рівності. Вони мають такі спільні характеристики: 1) функціонують за підтримки неурядових неприбуткових організацій (Національний демократичний інститут міжнародних справ в Україні, Фонд імені Гайнріха Бьолля в Україні, Фонд «Mama Cash», Департамент міжнародного розвитку Великої Британії в рамках Фонду розвитку ефективного врядування тощо); 2) жінки є засновницями та редакторками ресурсів; 3) створюють бібліотеки видань, навчальних матеріалів, словників, методичних рекомендацій щодо дотримання гендерної рівності (посібник «Гендерний погляд», «Словничок фемінітивів» тощо); 4) анонсують проведення заходів (публічних дискусій, презентацій, виставок тощо); 5) проводять власні дослідження (наприклад: «Моніторинг сексистської реклами 01 квітня – 31 травня 2019 року»); 6) мають активні та сторінки в соціальній мережі Facebook, що постійно оновлюються; 7) публікують посилання на додаткові мультимедійні матеріали (відео-, аудіоматеріали та зображення з наочними прикладами).


Ключові слова


українські інтернет-медіа; гендерна тематика

Full Text: PDF