Остання редакція: 2020-04-18
Тези доповіді
В епоху цифрового світу, нове покоління не може уявити свого життя без новітніх технологій, інтернету, ґаджетів. Можливості для розвитку та навчання необмежені, інтенсивно розвиваються імерсивні методи навчання. Одним з інтерактивних інструментів є технологія доповненої реальності. У результаті попереднього аналізу на основі очікувань представників цільової аудиторії було відібрано орієнтовні параметри майбутнього додатку, а саме: зручність використання (З) — передбачає зручний та простий інтерфейс; якість 3D моделі (Я) — зовнішній вигляд та чіткість відтворення; адаптивність (А) — забезпечує оптимальне відображення незалежно від формату пристрою; трудомісткість виконання (Тр) — затрачений час на виробництво додатка; стабільність роботи (С) — працездатність додатка незалежно від часу та навантаження; економічність технологічного процесу (Е) — витрачені кошти на розробку, вартість мобільного додатку; інтерактивність (І) — взаємодія з користувачем, можливість впливати на сценарій. Для визначення пріоритетних параметрів, що впливають на якість мобільного додатку з технологією доповненої реальності, було використано метод експертного оцінювання. На даних якого побудовано діаграму Парето (рис.).