Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Організаційні зміни та їх значення в сучасному світі
Олена Олександрівна Васюрин

Остання редакція: 2020-04-21

Тези доповіді


За сучасних умов виживання на ринку кожна організація потребує змін. Вона знаходиться в динаміці та рухається в напрямку зростання або ж спаду. Усі компанії спрямовані на успішний розвиток, а отже, їх місією є рух тільки в позитивному напрямку. Важливим аспектом здійснення змін є пристосування організації до мінливих внутрішніх і зовнішніх чинників середовища. Це необхідно для того, аби стати конкурентоспроможним підприємством і розширитись на ринку. Ми визначаємо організаційні зміни як дії, які повинні бути прийняті керівництвом з метою кращого реагування на соціально-економічне середовище, через модифікацію структур, поведінки та процесів, спрямованих на розвиток і просування організації. Зміни в організації можуть бути великими або малими, легкими або складними. Зміна не обов’язково вказує на значну трансформацію щоразу. Але це може значною мірою допомогти побудувати конкуренцію, що, в свою чергу, може допомогти організаціям прогресувати та розвиватися. Коли певна організація змінює свій спосіб роботи, залучає більше клієнтів, сусідній конкурент, безумовно, дотримуватиметься того ж і спробує внести зміни у звичну форму роботи. Однією з головних причин, що потребують змін на сучасних підприємствах, є еволюція технологій. Нова сировина, продукція, методи та операції вимагають від організацій адаптації та впровадження нових технологій, а співробітники постійно повинні оновлювати свої знання. Зміни, як результат впровадження нової технології, є загальними для більшості організацій, і хоча вони спочатку можуть бути згубними, зрештою, ці зміни мають тенденцію до підвищення продуктивності та обслуговування. Кожна запропонована зміна може наткнутись на певну форму опору. Роль лідера у впровадженні змін є життєво важливою. Необхідно пояснити причини, мету змін, а також шляхи досягнення цих цілей. Лідер повинен пропагувати своє бачення організації, формувати спільні переконання й цінності, розвивати потенційні здібності працівників до творчого сприйняття. Прийняття змін у організаціях може викликати певний ступінь незадоволення серед працівників, а також серед клієнтів. Але, як тільки зміна приносить сприятливий ефект, клієнти та працівники починають її сприймати. Задоволений клієнт — це користь для кожної організації. Найвідоміший приклад — Google, це класичний приклад компанії, яка протягом багатьох років зобов’язана «ганяти» своїх клієнтів через постійні інновації.Зрештою, зміна відіграє позитивну роль у розбудові конкуренції, що призводить до бажання організацій розвиватись більше, ніж їх конкуренти. Також зміна є неминучою частиною будь-якої організації. Кожна організація прагне змінитись і це врешті-решт призводить до досконалого ведення бізнесу.


Ключові слова


зміни в організації; конкурентоспроможність; лідер

Full Text: PDF