Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Складові дизайну реклами
Анна Олегівна Резцова

Остання редакція: 2020-04-21

Тези доповіді


У зв’язку із значною конкуренцією, на ринку товарів та послуг, компанії, для привернення уваги споживачів, користуються різними способами, одним з них є реклама. Реклама надає основну інформацію про товар/послугу та розкриває їх суть. Щоб зацікавити та привернути увагу споживача до реклами (електронної чи друкованої) потрібне правильне візуальне оформлення наданої інформації. Вдало підготовлений дизайн реклами сприятиме просуванню товару/послуги на ринку. Реклама — це перш за все психологічний вплив на споживача, і наскільки цей вплив буде вдалим і дієвим залежить від дизайну реклами. Рекламний дизайн ґрунтується на трьох основних компонентах: композиції, кольорі, типографіці. Оформлення має враховувати особливості образного сприйняття людини. Колір, написання шрифту, розміри та геометрична форма складових макету — все це викликає певний асоціативний ряд у споживача. Поєднання певних кольорів може бути приємним, ніжним, або ж навпаки, агресивним та похмурим. Вибір оформлення зображення чи тексту також можуть своєю формою нести м’якість, плавність або різкість, чіткість. Завдяки перерахованим вище елементам дизайну можна повністю розкрити суть товару чи послуги та привернути увагу до потрібної інформації. Реклама спрямована на те, щоб за декілька секунд візуального контакту залучити й утримати клієнта, саме в цьому її мета, для досягнення якої, у дизайні застосовуються такі прийоми: 1. Представлення ключової інформації в рекламі звуком, візуальним та чуттєвим зображенням об’єктів. 2. Максимально ефективне компонування ілюстрацій та тексту для ефективного виділення ключової інформації. 3. Використання психології сприйняття людиною кольору та шрифтів.


Ключові слова


дизайн; реклама

Full Text: PDF