Остання редакція: 2020-04-21
Тези доповіді
У сучасному світі, створення етикетки є цілою галуззю поліграфії, а сама вона — витвір мистецтва. Дизайн етикетки є правильним поєднанням маркетингового розрахунку і творчої ідеї дизайнера. Етикетка — це переважно друкована продукція, що містить текстову або графічну інформацію і виконана у вигляді наклейки на будь-який продукт виробництва. У загальному випадку на ній зазначаються: назва товару (або виробу), торгова марка виробника, дата виробництва, термін придатності продукту та інша важлива для споживача інформація. Простіше кажучи, етикетка — це позначення того, що це продукт продажів. Перед початком створення етикетки необхідно визначити наступні характеристики: цільову аудиторію; розміри і форму; спосіб, яким буде друкуватися і оформлятися поліграфічний продукт; вибір матеріалів для створення; створення єдиного художнього образу товару. Отже, можна сказати, що етикетка є невід’ємною частиною корпоративного стилю торгової продукції, розробка якої є такою ж великою роботою, як і всі поліграфічні продукти, і має свої нюанси створення та загальні правила, такі як правильний підбір колірної гами, шрифтів, розміщення тексту, вибір форми самої етикетки, гармонійне поєднання з тарою.