Наукові конференції України, Друкарство молоде-2020

Розмір шрифту: 
Маски для соцмереж у друкованій продукції
Дар'я Андріївна Шарун

Остання редакція: 2020-04-18

Тези доповіді


Соціальні мережі в наш час мають великий вплив, а на молодь — особливо. Багато людей вже зараз надають перевагу соцмережам над книгами та журнальною продукцією. «Маски» — це фільтри, які створюють доповнену реальність прямо на вашому зображенні. Маски можуть накладати кольоровий «фільтр» на ваше зображення та змінювати вашу зовнішність і оточення. Це ефективний спосіб просування, бо «нік» у соцмережі завжди буде показаний поруч з назвою самої маски. Якщо слідкувати за трендами масок, можна підняти настрій оточуючим і привернути увагу до важливих соціальних проблем. Таке віртуальне доповнення може створити кожен за допомогою програми Spark AR Studio.Не дивлячись на легкість створення масок, їх варто вважати продуктом, який продає та продається. Тобто в список видів просування в соцмережах, крім реклами в блогерів, таргетованої реклами, масфолловінгу та маслайкінгу, можна додати новий спосіб — «Створення Масок».Друковані видання потребують новітніх технологій. Способи використання такі: QR-коди з посиланням на тематичний ефект або 3D-об’єкт, що відноситься до тематики видання.


Ключові слова


інтерактивне видання

Full Text: PDF