Остання редакція: 2019-03-15
Тези доповіді
This article describes the ways of analyzing information which is obtained from media. The author explains necessity of creation own unique product by rethinking media culture.
Стрімке прагнення суспільства до володіння інформацією зумовило появу засобів її поширення та відтворення. Сприйняття медіареальності забезпечується насамперед авторською свідомістю та здатністю цільової аудиторії до аналізу вкладеної ідеї у створений продукт. В результаті цього процесу відбувається взаємодія, яка веде до переосмислення та створення на цій основі власних творчих ідей та задумів.
Осмислення терміну творчого медіасприйняття проявляється усвідомленим взаємовпливом культурного виховання особистого ставлення автора і структурованого упорядкування медіатвору, основою для чого слугує особливості рефлексії процесу діалогу реципієнта з автором, медіапродукт якого прагне до переконливості, прагматичності, осмисленості. Всі типи медіатворчості виявляються під час соціальної медіарецепції і мають різне сприймання та інтерпретацію аудиторією.