Остання редакція: 2019-03-13
Тези доповіді
The algorithm on creating comics for editors of students’ periodicals was developed. The functional purpose of comics as creolized texts on the examples of «Dovkolabotanіka» and «Piled Higher and Deeper» media resources were defined.
Аби побудувати успішну комунікаційну стратегію зі своїми медіаперцептивними читачами, редактори студентських видань мають експериментувати зі способами візуалізації, структурою матеріалів, синтезуючи зображення з текстом. Запровадження коміксів як креолізованих текстів у студентській періодиці осучаснить практики інформаційної взаємодії з читачами, сприятиме зростанню читабельності таких видань та їхньої популярності.
Моніторинг медіаресурсів «Довколаботаніка» та «Piled Higher and Deeper» дозволив виокремити функціональне призначення коміксів та типи їх креолізації. Медіатехнологія коміксів дозволяє уникнути інформаційного перенасичення тексту, закцентувати увагу на певній характеристиці об’єкта або суб’єкта, активізувати схеми сприйняття й уяву читача. Крім цього, комікс як мультимодальний мережевий текст виконує функцію «візуальної метафори».
Робота редактора студентської періодики над коміксом часткової або повної креолізації відбувається за певним алгоритмом. Редактор має визначити тему, мету коміксу; придумати асоціацію, пригадати певну аналогію, пов’язану з темою коміксу; написати анотацію до коміксу (ідея, короткий зміст); знайти інформацію (щодо тематики й героїв); підготувати літературний сценарій (прописати діалоги); створити комікс у спеціальній програмі або сфотографувати розкадровки (фото-комікс).