Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Реклама як основний інструмент популяризації видавничого бізнесу
Маргарита Сергіївна Кулініч

Остання редакція: 2019-03-08

Тези доповіді


This article reviews the main approaches for publishing business popularizing through advertising, and marketing communication channels.

У просуванні книги як товару важливу роль відіграє реклама, яка має бути своєчасною, ефективною за обраним рекламним джерелом, а зміст рекламного звернення має відповідати цільовій аудиторії.

Загалом видавництва з метою максимального охоплення цільової аудиторії застосовують різноманітні види реклами, такі як виставково-ярмаркова діяльність, презентації видань, інформаційні та виставкові стійки; роздаткові матеріали: брошури, листівки, закладки, календарики, каталоги, інтернет-реклама, соціальний медіа маркетинг тощо. Важливо розмежовувати рекламу, яка адресована передусім посередницьким ланкам, а також кінцевим споживачам.

Перспективним напрямом рекламної діяльності сучасного видавничого бізнесу є участь у виставках-ярмарках. За результатами дослідження встановлено, що з метою залучення більшої кількості потенційних покупців видавцям доцільно якісно оформлювати стенд, організовувати спеціальні заходи, наприклад, презентації видань, тренінги, прес-конференції, розміщувати рекламу видавництва у каталозі, здійснювати розсилку інформаційних листів, анонсувати заходи у соціальних мережах.

Одним з найефективніших каналів маркетингових комунікацій є соціальний медіа маркетинг, зокрема, робота з блогосферою. Як засвідчує аналіз, видавництва надають перевагу відео- і фотоблогам.

На основі проведеного дослідження встановлено, що рекламну діяльність потрібно здійснювати на різних етапах підготовки видань, а саме, на передпроектному, операційному, тобто під час підготовки видання, та на етапі готової продукції. Актуальним підходом в управлінні рекламною діяльністю сучасних видавництв є процесний, а саме, планування на засадах ефективного використання рекламного бюджету, організація своєчасного поширення якісного контенту, мотивація до активізації творчості у працівників сфери маркетингу, контроль для подальшого удосконалення маркетингової діяльності.


Ключові слова


реклама; маркетингові комунікації; видавництво та поліграфія

Full Text: PDF