Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Особливості створення дизайну паковальної продукції
Kateryna Holovan

Остання редакція: 2019-03-05

Тези доповіді


The features of creating a design for packaging products are considered. The main stages of creating the design of packaging products are defined.

Паковання в усьому своєму розмаїтті існує в багатьох областях промисловості. В умовах ринку, що постійно розвивається, і широкого вибору стандартизованих конструкцій, важливим в пакованні є саме дизайн, а отже для дизайнера завжди буде існувати поле діяльності і новаторства в даній області. Замовник, надаючи вимоги до паковання і пояснюючи основне його призначення, дає дизайнеру широкий діапазон вибору варіантів  оформлення. Розроблення дизайну паковання за чітко продуманим алгоритмом – є запорукою успіху запропонованого рішення, а вдале поєднання колірно-шрифтового оформлення, композиції – запорукою просування продукту на ринку.  Саме тому розроблення алгоритму створення дизайну паковальної продукції є актуальним завданням. На підставі аналізу літературних джерел та вивчення функціональних можливостей різних видів програмного забезпечення, виділено програму Adobe Illustrator CC, як найдоцільнішу для вирішення поставленого завдання та розроблено алгоритм створення дизайну паковання, наведений на рисунку. При створенні дизайну перш за все необхідно визначити цільове призначення майбутнього паковання, його кольорову гамму, структуру. Надалі здійснюється пошук графічного матеріалу на основі вище зазначених параметрів. У програмному забезпеченні Adobe Illustrator CC заздалегідь створюється декілька шарів, на яких окремо розташовується текстово-ілюстраційна інформація. Наступним кроком запропоновано виконання аналізу дизайнерського рішення: правильність підбору ілюстрацій, колірно-шрифтового оформлення тощо. Задовольнивши всі ці потреби, створений дизайн зберігається у потрібному форматі для виконання подальших операцій. Важливо розуміти, що кожне окреме паковання несе свою ідею і використовувати один і той же дизайн для різної продукції недоцільно. При проектуванні паковання варто прагнути до якомога меншого використання матеріалів, щоб знизити витрати на споживання енергії і забруднення навколишнього середовища. Використовуючи створений алгоритм, на виході можна отримати якісно виготовлений дизайн, успішність якого буде залежати від ефективності паковання в цілому.

Ключові слова


паковання; дизайн

Full Text: PDF