Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Нематеріальне заохочення працівників видавничо-поліграфічної галузі
Наталія Володимирівна Рогаль

Остання редакція: 2019-03-04

Тези доповіді


This article include methods of non-material motivation for employees publishing and printing industry.

Під час організації трудового процесу керівник має приділяти велику увагу трудовим ресурсам, заходи щодо їх заохочення можуть покращити кінцевий продукт та навіть зменшити відсоток браку. Першим способом мотивації є конкретизація цілей виробництва для працівників, варто пояснити як саме їх робота впливає на розвиток подій. Такий хід змушує кожного розуміти, що саме він несе значущий вклад в розвиток спільної справи. Наступний крок – підтримка. Поліграфічне підприємство час від часу поповнює свій арсенал новими технологіями друку, тому щоб в найкоротші строки навчити та отримати працівників з новим набором знань варто забезпечити їх підтримкою, порадами та вірою в їх сили. Не менш важливо вміти довіряти людям з якими працюєш, недовіра – це те, що найбільше демотивує людей, навіть поза робочим процесом. В ситуаціях коли співробітник не може виконати поставлені йому задачі, варто вступити в діалог із ним, та при розмові пам’ятати про баланс негативних та позитивних моментів, вказати на його сильні сторони та підвести до слабких, що призвели до неприємної ситуації. Потрібно вказати на речі які треба покращити, в разі якщо ситуація трапляється вперше – не слід забувати про особисті негаразди, що можуть впливати на працездатність працівника саме в цей період часу.

Корпоративний дух – це те, має велике значення у функціонуванні підприємства, так як допомагає економити бюджет на пошук нових працівників. Колектив, в якому панує атмосфера довіри, відкритості, поваги та розуміння важливості кожного співробітника, вже мотивований якісно ставитись до виконання своїх посадових обов’язків.


Ключові слова


Менеджмент; управління; мотивація; видавнича справа

Full Text: PDF