Остання редакція: 2019-03-05
Тези доповіді
Intensive development of social networks and the growth in the number of users in recent years has significantly increased their role in information and communication space. That is why they are gradually taking place changes in the functioning of mass media, which began to actively use social networks and messengers in their activities with the usage of new trends in information presentation.
У XIX столітті інтенсивне зростання зацікавленості великої кількості людей інтернет-середовищем сприяло зміні ролі соціальних мереж в інформаційно-комунікаційному просторі та перетворенню їх на один з найефективніших каналів поширення медіа-контенту серед засобів масової комунікації.
Стрімкий ріст аудиторії соціальних мереж сприяв і тому, що ЗМІ почали активно створювати власні канали розповсюдження на популярних ресурсах та адаптувати свій контент відповідно до інтересів користувачів і формату кожної з обраних соцмереж.
Основною метою розповсюдження новинного контенту через соціальні мережі є залучення якомога більшої кількості читачів до основного ресурсу та привернення уваги мас до того чи іншого явища шляхом репостів і публікацій на особистих сторінках як авторитетних джерел, так і звичайних користувачів.
Задля задоволення запитів користувачів і підвищення їх інтересу до конкретних новин, ЗМІ довелося відійти від звичного формату подання інформації в текстовій формі з додаванням репортажних знімків або відеоматеріалів, і зосередити увагу на сучасних трендах у візуалізації новинного контенту.
Серед видів візуального контенту ЗМІ надають перевагу фотоматеріалам, оскільки їх найлегше адаптувати до сучасних реалій, і таке подання інформації більше економить час користувачів на ознайомлення з матеріалом ніж відео.
Одними з найпопулярніших трендів серед новинних каналів у соціальних мережах, особливо у Facebook, Instagram та Telegram, стали анімаційні зображення у форматі GIF та статичні зображення гумористичного характеру в стилі веб-коміксів. Такий спосіб подання новин використовують не лише великі інформаційні портали, як, наприклад, Громадське, так і локальні медіа: новинні канали конкретного міста (Perepichka News) або, наприклад, вищого навчального закладу (KPI.life).