Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Дизайн етикетки як частина стратегії просування товару
Денис Віталійович Поленок

Остання редакція: 2019-03-01

Тези доповіді


This paper presents the dependence of packaging design and profit. Themethods of creating design, product market analysis, sales promotion strategiesthrough design of the label are considered. The appropriate design of labels thathave the most attractive appearance to the buyer is analyzed. The most effectivedesign schemes are selected. All statistical data were collected from socialresearch data, and actual data collected from the technical documentation wasprovided. It is concluded that creation of attractive design will increase theprofit of the manufacturer.

Дизайн етикетки безпосередньо починає впливати не тільки на сам факт –здійснення продажу, а й на вибір, на користь більш дорогого товару середподібних за якістю.

Для створення етикетки, яка б мала можливість конкурувати з іншимивиробниками, були розроблені методики розроблення дизайну. Існують такісхеми процесу створення дизайну продукту – лінійний, спіральний. Самеспіральна схема розробки має найпоширеніший попит на сучасному ринку,оскільки цей метод є найбільш оптимальним за часом і якістю, що дозволяєздійснювати мінімум ітерацій.

Дослідження довели, що психологічний тип споживачів реклами робитьзначно більший вплив на вибір раціональної або емоційної реклами, ніж нафункціональний. Завдяки проведеним аналізам, можемо зробити висновок, щов першу чергу потенційний покупець побачить зовнішній вигляд товару, якщопродукт має привабливий вигляд він вибере його незважаючи на якість (успоживчому плані), тим самим забезпечить виробника прибутком.


Ключові слова


технологічні процеси; видавництво та поліграфія; видавнича справа

Full Text: PDF