Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Важливість розкадрування в медіавиробництві
Іванна Віталіївна Марчук

Остання редакція: 2019-03-04

Тези доповіді


This article describes the effective structure of promotional video. Here is explained the importance of storyboard as an integral element of media production. It is also determined which technological processes are the most effective during the creation stage.


Ефективність рекламного ролику напряму залежить від його тривалості та оригінальності ідеї. Вважається, що короткі проморолики здатні зацікавити  глядачів та спонукати до дії. Зазвичай, рекламний ролик має сягати до 30 с, і за цей час потрібно встигнути донести інформацію про продукт/послугу/бренд, описати його користь та призначення, а також прорекламувати. Ефективний рекламний ролик має відповідати наступній структурі: проблема – рішення – користь – докази – контакти. Візуально представити майбутню сюжетну лінію, режисерський задум до етапу виробництва відеоролику, допомагає розкадрування, яке є важливим атрибутом медіавиробництва. По ілюстраціям розкадрування оператор проекту вивчає режисерське бачення сюжету, та планує подальший виробничий процес. Окрім того, розкадрування є обов’язковим елементом режисерського сценарію відповідно до якого проводиться відеозйомка. Для оцінки ефективності технологічних і виробничих проектних рішень було обрано процес створення розкадрування для рекламного відео за трьома варіантами: 1) створення розкадрування у Adobe Photoshop; 2) створення розкадрування вручну на папері з подальшим оцифровуванням; 3) створення розкадрування за допомогою графічного планшету. Для даних варіантів побудовано циклограму.
Для всіх варіантів було розраховано рівень автоматизації (для першого варіанту складає 0, для другого – 0,125, а для третього – 0,11), рівень комп’ютеризації (для першого та третього варіантів – 0,78, для другого варіанту – 0) та коефіцієнт технологічності системи (для першого та другого варіантів – 1, для третього варіанту – 0,5). Проаналізувавши технологічний процес за трьома варіантами, було визначено, що другий – є більш ефективним. Затрати часу найменшими є саме при цьому варіанті, хоча суттєво не відрізняється від інших. Але окрім часу даний варіант є найзручнішим для виконання та економічно обґрунтованим, оскільки створення розкадрування вручну не потребує спеціального обладнання чи програмного забезпечення, достатньо буде знайти підручні матеріали – аркуш та олівець для схематичного промалювання кадрів. Цю операцію можна виконати без прив’язки до місця, адже оцифрувати та відправити на затвердження варіант розкадрування можна за допомогою мобільного пристрою.


Ключові слова


проморолик; розкадрування; медіатехнології

Посилання


-

Full Text: PDF