Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Фандрайзинг у видавничій галузі
Iryna Leonidivna Melnyk

Остання редакція: 2019-03-04

Тези доповіді


The concept of 'fundraising' was analyzed in the context of publishing projects, as well as prospects of development of this activity in the publishing market.

Позитивна тенденція до генерування інноваційних ідей, притаманних молоді, є наслідком збільшення можливостей за рахунок науково-технічного прогресу. Її мобільність, гнучкість, відкритість для пізнання та інновацій є ключовою складовою успіху сьогодні. На жаль, багато дійсно інноваційних проектів завершились на стадії ідеї, що пов’язано з невідповідністю ресурсів для їх реалізації. Подолання такої проблеми виявилось можливим після усвідомлення необхідності залучення не лише фінансових коштів. Так набуло популярності поняття «фандрайзинг», що в перекладі трактується як пошук ресурсів для реалізації проектів, з можливістю залучення, окрім традиційних, також інформаційно-методичних, матеріально-технічних та інших їх видів.

Отже, фандрайзингова діяльність є перспективним інструментом мобілізації фінансових та інших ресурсів з різноманітних джерел для реалізації видавничих проектів. Розкриття її потенціалу, зокрема у видавничій сфері, базується на довірі і прозорості — основних чинниках спонукання громадян до участі у фінансуванні.


Ключові слова


Фандрайзинг; видавничий проект

Посилання


1. Чернявська О. В. Фандрайзинг: навч. посіб. / О. В. Чернявська, А. М. Соколова. Київ: Центр учбової літератури, 2013. 188 с.

2. Женченко. М. Краудфандинг як інноваційна бізнес-модель у видавничій галузі цифрової доби [Електронний ресурс]  / М. Женченко // Вісник Книжкової палати. 2016. № 10. С. 11–13. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_10_4.


Full Text: PDF