Остання редакція: 2019-03-01
Тези доповіді
The existing dependencies of the perception of graphic information are investigated and on the basis of them it is suggested to use a comparison of reference and investigated image matrices for obtaining areas with high attention of users, on the basis of which it is possible to develop recommendations for the reengineering of an existing site.
Нині проектування моделей інформаційного та графічного дизайну базується на відомих математичних підходах і принципах, так як всі ці об’єкти носять системний характер. Тоді як оцінювання їх ефективності та зручності використання ґрунтуються на здобутках наукових досліджень багатьох галузей науки. Узагальнення наукових розробок в цьому напрямі показав, що доцільним є застосування когнітивних технологій, а саме даних зорового сприйняття людини для їх кількісної оцінки.
Виявлено, що залежність між увагою користувачів і модульною сіткою за пропорціями «Золотого перетину» сприймається краще, ніж просто блок інформації через те, що інформація набуває більш природного вигляду та виявлено, що рух погляду користувача здійснюється за F-патерном, що повторює природну траєкторію руху погляду користувача.
На підставі даних залежностей можна створити еталонний зразок для порівняння з отриманим, за технологією EyeTracking. Далі аналіз зображення буде здійснюватись в середовищі MathLab за отриманими матрицями, елементи яких будуть фіксувати колір точки зображення: 0 - чорний, 256 – білий.
За результатами обробки отриманих матриць зображень, отримуємо зони високої уваги користувачів які будуть збігатися/не збігатись з зонами, які хоче виділити розробник і на їх основі можна розробити рекомендації щодо реінженірингу сайту.