Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Способи забезпечення тривалої стійкості кольорових зображень для широкоформатного друку
Кирило Олексійович Русаков

Остання редакція: 2019-03-01

Тези доповіді


Large format printing is a relatively new technology, which was developed only in the XXI century. But today, without it, it is simply impossible to imagine outdoor advertising. Because this technology allows you to print full-color advertising information for billboards.

Існує два способи забезпечити тривалу стійкість багатофарбових і повнокольорових зображень і текстів під відкритим небом. Перший — це друк на традиційних матеріалах (папір, плівка) з ламінуванням. Метод дозволяє домогтися ідеальної якості при довгому терміні використання продукції — але він використовується рідше, ніж інший спосіб через різницю в ціні.

Найбільш дешевий і практичний спосіб надрукувати великоформатну рекламну інформацію для використання на вулиці — це широкоформатний друк водостійкими фарбами на банерній тканині або сітці. При цьому неминуче знижується роздільна здатність зображень і якість кольору. Однак на вуличну рекламу зазвичай дивляться здалеку — як мінімум з відстані в кілька метрів. І в цьому випадку роздільної здатності в 360 dpi цілком достатньо.

Однією з переваг широкоформатного друку є можливість нанесення текстів та зображень у вигляді смуг шириною 1,5 метра, які стикуються між собою в заданому порядку і вкривають всю поверхню рекламного носія. Такі смуги ідеально укладаються по вертикалі на рекламному щиті найпоширенішого формату — 3×6 м. Але вони можуть застосовуватися і на рекламних носіях інших стандартних або незвичайних розмірів і форм.


Ключові слова


широкоформатний друк; стійкість багатофарбових зображень і тексту

Full Text: PDF