Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу у діяльності видавничих структур України
Анастасія Анатоліївна Таращенко

Остання редакція: 2019-03-04

Тези доповіді


In this article was considered main tools of internet marketing, that publisher structures use for promotion on market to increase profit and potential customers.

Розвиток маркетингової діяльності у сучасному умовах є основою для успішного функціонування підприємства. Дана тенденція пояснюється постійним розвитком інформаційних технологій, а саме глобальної мережі Інтернет.

Важливим кроком при розробці маркетингової стратегії видавництва є чітке визначення цільової аудиторії та її вивчення, брендування, створення унікального дизайну, комунікація та розрахунок рекламного бюджету. При аналізі видавничих структур України було виявлено, що більшість компаній  приділяє недостатньо уваги брендуванню та вивченню цільової аудиторії.

Стосовно вивчення цільової аудиторії, то в процесі дослідження було визначено, що деякі видавничі структури ніколи не задавалися цим запитанням, тому, власне, зробити детальний портрет «ідеального споживача» не змогли. Ще одна типова помилка 60% українських видавництв — нерозуміння особливостей роботи різних рекламних майданчиків, зокрема в соціальних мережах та в цілому в інтернеті. Вважаючи, що на сьогоднішній день підняти імідж та статусність видавництва можна лише з допомогою SMM, компанії ігнорують важливість банерної та контекстної реклами, e-mail розсилок, таргентингу, які також приводять до збільшення кількості потенційних клієнтів.

Отже, інтернет-маркетинг у контексті сучасного розвитку видавництв є важливим інструментом формування бренду та підвищення репутації компанії.


Ключові слова


інтернет-маркетинг; видавництво; маркетингова діяльність

Full Text: PDF