Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Аналіз способів друку при виготовленні рекламно-сувенірної продукції
Максим Олегович Карась

Остання редакція: 2019-03-13

Тези доповіді


The article compares special types of printing in the manufacture of advertising and souvenir products.

В наш час, в Україні, діє безліч друкарень, які спеціалізуються на виготовленні рекламно-сувенірної продукції, використовуючи спеціальні види друку. Наприклад в Києві налічується понад 140 таких друкарень, найвідоміші ТОВ «Українська Рекламна Група», «Мастерская спецвидов печати», «Перша Українська Сувенірна Компанія» та інші.

На підставі аналізу інтернет-джерел та науково-технічної літератури, для задруковування рекламно-сувенірної продукції друкарні найчастіше обирають трафаретний друк, оскільки сам процес друку є простим, продуктивним та економічно вигідним, при використанні недорогого обладнання та комплектую­чих. На другому місці тампонний друк. Оскільки рекламно-сувенірна продукція зазвичай має опуклу або ввігнуту поверхні, на яких відтворення зображень забезпечується завдяки правильному підбору друкарського тампону.

Використання термотрансферного друку, обумовлено оперативністю, можливість друку малих тиражів, але є певні обмеження у стійкості зображень, що обумовлюють вимоги щодо догляду за готовою продукцією.

Вибір виду і способу друку визначається багатьма конкретними факторами: видом продукції, терміном її виготовлення, вимогами до рівня якості, економічними показниками.

Оскільки попит на рекламно-сувенірну продукцію з кожним роком зростає та з’являються нові матеріали з нестандартними поверхнями, які мають певну фактуру, колір та геометрію, це спонукає до якісного задруковування такої продукції та вибору оптимального способу друку.

На сьогодні, особливо актуальним є питання у забезпеченні ідентичності кольору на різних тонованих та невсотувальних поверхнях. У трафаретному друці дана проблема менш актуальна зарахунок товщини фарбового шару, який наноситься на поверхню. У тампонному друці дана проблема є вагомою через відсутність чітких інструкцій і технологічних рекомендацій, особливо при друці напівтонових зображень, все більш затребуваних на ринку рекламної продукції. Тому актуальним є розробка практичних рекомендацій щодо ідентичного відтворення зображень на поверхнях, що мають різний колір та фактуру.


Ключові слова


спеціальні види друку; тампонний друк; рекламно-сувенірна продукція

Full Text: PDF