Наукові конференції України, Друкарство молоде-2019

Розмір шрифту: 
Систематизація програмних засобів створення візуального роману
Богдан Миколайович Канєвський

Остання редакція: 2019-02-14

Тези доповіді


It was considered software tools for creating a visual novel. It was defined main criteria for selecting a software tool and has been analyzed each means relative to the criteria.

Все більшої популярності набуває жанр мультимедійних видань, як візуальний роман, що являє собою комбінацію книги та гри. Основними компонентами візуального роману є вивід на екран статичних зображень, тексту, музики, анімації, відео та міні-ігор. Популярність візуальних романів зумовлена новим представленням контенту в інтерактивному вигляді. Тому систематизація програмних продуктів для створення візуального роману та вибір правильного середовища є актуальним на сьогоднішній день.

В результаті проведення аналітичного дослідження із аналізом 16 сайтів програмних продуктів (https://unity3d.com/ru, https://www.renpy.org,  http://www.visualnovelty.com та інші) було розроблено систематизацію поширених програмних засобів, що застосовуються для створення візуального роману. Згідно, розробленої систематизації було виокремлено два основні параметри: метод реалізації (програмні засоби з використанням кодування, з використанням зручних інтерфейсів або готових сценаріїв, комбіновані засоби з можливістю кодування) та доступністю (вільний доступ, платні). При цьому кожний програмний продукт має свої особливості, мову програмування або сценарій й переважно знаходяться на стадії розробки.


Ключові слова


систематизація

Full Text: PDF